Πότε χρειάζεται η συμβολή του Εργοθεραπευτή;
Στεργίου Αγγελική, Εργοθεραπεύτρια
- Δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί και διασπάται η προσοχή του εύκολα από εξωτερικά ερεθίσματα.
- Δυσκολεύεται να περιμένει τη σειρά του στα παιγνίδια και τις ομαδικές δραστηριότητες και συχνά μεταπηδά από μια δραστηριότητα που δεν τελείωσε σε άλλη.
- Δεν γνωρίζει όλα τα χρώματα , σχήματα , μεγέθη και καθημερινά αντικείμενα.
- Δεν μπορεί να πιάσει το μολύβι, κόβει άτσαλα, δεν ζωγραφίζει σε πλαίσιο , δεν μπορεί να κάνει παζλ.
- Δεν αναγνωρίζει το δεξί-αριστερό χέρι και δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στο χώρο-χρόνο. (πίσω-μπρος, πριν-μετά, πάνω-κάτω, μέσα-έξω )
- Σκοντάφτει συνεχώς σε εμπόδια, δεν μπορεί να υπολογίσει αποστάσεις, δεν αντιλαμβάνεται την κατεύθυνση κινούμενων αντικειμένων.
- Δεν αναγνωρίζει και δεν μπορεί να αντιγράφει όμοια σχήματα ή να διακρίνει διαφορές σχημάτων και μεγεθών.
- Δεν γνωρίζει τις ημέρες, εποχές και την διαδοχή τους.
- Έχει μειωμένη αυτοπεποίθηση , είναι απόμακρο από άλλα παιδιά.
- Γράφει με υπερβολική πίεση στο χαρτί ή το αντίθετο.
- Είναι υπερευαίσθητο σε αγγίγματα, γεύσεις και θορύβους.