Οι Αρχές μας – Βασικές Αξίες Η παροχή θεραπευτικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, με σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, αποτελεί το όραμα και την αποστολή του Παιδικού Χαμόγελου. Συνεπείς με τις αξίες μας, όλοι εμείς οι άνθρωποι του Παιδικού Χαμόγελου πιστεύουμε πως η σωστή διάγνωση και θεραπεία των παιδιών δεν επιτυγχάνεται μόνο με τις επιστημονικές μας γνώσεις […]
Ο ρόλος της Διεπιστημονικής Ομάδας Η «Δύναμη της Ομάδας»/Η Διεπιστημονική Ομάδα μας Η διάγνωση και η παρακολούθηση των παιδιών μέσω της διεπιστημονικής ομάδας αποτελεί βασική προυπόθεση για τη σωστή λειτουργία και οργάνωση των θεραπειών. Η δύναμη της ομάδας δημιουργείται με το μοίρασμα των δεξιοτήτων και της γνώσης μεταξύ των μελών που διευκολύνει την σφαιρική κατανόηση των αναγκών […]
Νοητική Αριθμητική με άβακα Η mental arithmetic είναι μια ολιστική διαδικασία ανάπτυξης εγκεφάλου βασισμένη στο σύστημα της νοητικής αριθμητικής με άβακα, η οποία έχει αποφέρει απίστευτα αποτελέσματα. Είναι ένα διαπιστευμένο, παγκόσμιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο ενισχύει τις μαθησιακές ικανότητες και αναπτύσσει την επιδεξιότητά των παιδιών στα μαθηματικά. Στοχεύει στην διέγερση αμφότερων των εγκεφαλικών ημισφαιρίων και […]
Λεγζή Έυη, Κλινική Ψυχολόγος Η μητρότητα είναι αν όχι η σημαντικότερη , μία από τις πιο σημαντικές καταστάσεις που θα βιώσει μία γυναίκα στη διάρκεια της ζωής της. Η μετάβαση όμως στη μητρότητα, η μετάβαση στη γονεικότητα, είναι μια δύσκολη περίοδος στη ζωή των γυναικών και των ζευγαριών , είναι μια «άγνωστη» περίοδος. Η εγκυμοσύνη […]
Διαθέσιμες Θέσεις Εργασίας Το ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της συνεχούς ανάπτυξης του, με στόχο την παροχή θεραπευτικών υπηρεσιών υψηλού ποιοτικού επιπέδου, επιθυμεί να συνεργαστεί με: Λογοθεραπευτές/ Λογοθεραπεύτριες Εργοθεραπευτές/Εργοθεραπεύτριες Ειδικούς παιδαγωγούς Ψυχολόγους Απαραίτητα χαρακτηριστικά για όλους τους υποψηφίους: Αγάπη για το παιδί Έντονο προσανατολισμό στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών. Ικανότητα συνεργασίας […]
Ο μηχανισμός της προβλητικής ταύτισης, μέσω του οποίου ταυτίζομαι με κάτι που προβάλλω, είναι πολλές φορές η αρχή αυτού που λέμε κοινώς : «αγαπώ κάποιον». Αυτό συμβαίνει με το συναίσθημα της αγάπης. Και αφορά όλες τις σχέσεις: ερωτικές, φιλικές, μεταξύ συγγενών, αδελφών, θείων και ανιψιών, κουνιάδων, εραστών… Συμβαίνει με όλους τους άλλους, εκτός από τα […]
Είναι αρκετά σύνηθες παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες να θεωρούν πως στερούνται δυνατότητες και μυαλό σε σύγκριση με τους συνομηλίκους τους. Στην πραγματικότητα όμως αυτά τα παιδιά μπορεί να είναι ιδιαίτερα έξυπνα απλά οδηγούνται σε αυτό το εσφαλμένο συμπέρασμα διότι δεν έχουν άλλο τρόπο να εξηγήσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στο κομμάτι τις μάθησης. Αυτό […]
1) Το παιδί έχει δικαίωμα παροχής φροντίδας σε αυτό με τον οφειλόμενο σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια του. Αυτή η φροντίδα περιλαμβάνει όχι μόνο την εν γένει άσκηση των θεραπειών αλλά και την κατάλληλη μεταχείριση και την αποτελεσματική διοικητική και τεχνική εξυπηρέτηση. 2) Το πρόσωπο που κατά το νόμο ενεργεί για λογαριασμό του παιδιού έχει το […]
Τις δύο τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας στα παιδιά, απασχολεί έντονα τον κόσμο των ειδικών, αλλά και το ευρύτερο κοινό. Επιπλέον, η συχνότητα παραπομπής παιδιών και εφήβων σε ιατροπαιδαγωγικά κέντρα για επιθετικές μορφές συμπεριφοράς έχει αυξηθεί δραματικά. (Αchenbach & Howell,1993.) Η συχνή εκδήλωση αντικοινωνικής και παραπτωματικής συμπεριφοράς από παιδιά όλο και μικρότερης ηλικίας […]
Ο Θανάσης είναι 12 ετών, και έχει διαταραχή άγχους αποχωρισμού. Ο πατέρας του ταξιδεύει συχνά με το αεροπλάνο για επαγγελματικούς λόγους. Κάθε φορά που ο Θανάσης τον αποχαιρετά, τον κυριαρχεί η αίσθηση ότι τον αποχαιρετά για πάντα και βιώνει στη συνέχεια μια κατάσταση πένθους. Όταν βγαίνει από το σπίτι με τους γονείς του, ο Θανάσης […]
Για την διασφάλιση της ποιότητας των θεραπειών του, το Παιδικό Χαμόγελο εργάζεται με Σύστημα και έχει εντάξει στις βασικές του οργανωτικές δομές τα παρακάτω: · Τακτική αξιολόγηση των συνεργατών μας. · Τακτικός έλεγχος της αποτελεσματικότητας των θεραπευτικών μεθόδων που χρησιμοποιούμε. · Εκπαίδευση του προσωπικού μέσα από το πρόγραμμα «Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση Προσωπικού», που περιλαμβάνει ομιλίες, σεμινάρια […]
Καλώς ήρθατε Γνωρίζουμε ότι η επίσκεψη στο κέντρο μπορεί να προκαλέσει άγχος σε σας και το παιδί σας. Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι θα κάνουμε ότι μπορούμε για να σας βοηθήσουμε να αισθανθείτε εσείς και το παιδί σας άνετα. Σας συμβουλεύουμε να είστε ειλικρινείς με το παιδί σας και να του μιλήσετε για το κέντρο και […]
Οι Άνθρωποι μας… Η Δύναμη Μας! Η Φράση αυτή αποτελεί την φιλοσοφία του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «Παιδικό Χαμόγελο». Η επιτυχής πορεία του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «Παιδικό Χαμόγελο», οφείλεται και στο ανθρώπινο δυναμικό της. Το ιατρικό, το διοικητικό και το θεραπευτικό προσωπικό μας, διακρίνεται για τον επαγγελματισμό του, το ομαδικό πνεύμα, το ήθος αλλά και το […]
Ένας μεγάλος αριθμός παιδιών αντιμετωπίζει κάποιο είδος μαθησιακών δυσκολιών. Οι μαθησιακές δυσκολίες επηρεάζουν τις ικανότητες ενός ατόμου να αποθηκεύει, να επεξεργάζεται και να ανακαλεί πληροφορίες. Επιπρόσθετα μπορεί να επηρεάσει τις μαθησιακές δεξιότητες ενός παιδιού όσον αφορά τη γραφή, την ανάγνωση και την επίλυση μαθηματικών πράξεων . Οι μαθησιακές δυσκολίες έχουν ξεκάθαρα χαρακτηριστικά και δεν πρέπει […]
Το Movement ABC-2 είναι ένα εργαλείο αξιολόγησης της κινητικής συμπεριφοράς παιδιών ηλικίας 3 – 16 ετών. Χρόνος εξέτασης: 20-30 λεπτά Τρόπος εφαρμογής: Ατομικά Το Movement ABC-2 μπορεί να χρησιμοποιηθεί για: Τον εντοπισμό παιδιών που πιθανόν να έχουν κάποια κινητική δυσκολία. Την κλινική αξιολόγηση και θεραπευτικό σχεδιασμό. Την αξιολόγηση θεραπευτικών προγραμμάτων. Ερευνητικούς σκοπούς. Έχει σχεδιασθεί από […]
Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!
It is a long established fact reader will be distracted by the readable content of a page when looking.
It is a long established fact reader will be distracted by the readable content of a page when looking.
It is a long established fact reader will be distracted by the readable content of a page when looking.